diriku..

My photo
isteri kepada seorang pelaut, Mohd Sabirin Mohd Noor... ibu kepada Allahyarham Muhammad Safiy Naqiuddin Mohd Sabirin... tapi QQ dah aman di syurga... Allah lebih sayangkn dia.. m'jadi pengurus rumahtngga sepenuh masa... tempat peberet kat umah, dapur comel....

Monday, December 27, 2010

TOMMY

5 Jun 2006 Tommy jadi hak milik aku. mase tu umur dia baru 6 bulan. kesian jugak da kene pisah ngan family yang lain. sejak lahir memang aku hidup dengan makhluk Allah yang bernama kucing. seingt aku ade 3 ekor kucing aku name TOMMY dan warna semua lebih kurang jek.. okay back to the post la ek... tommy ni kawan aku yang bagi... linda. kucing dia banyak sangat. hepi sngt mase dia kate nak bg kucing kat aku. otw nak ambik tommy, aku terus beli sangkar, mknn dan mainan2 tuk dia. okay pendekkan cite ye... tommy ni memang pandai sangt2. pandai urut lak tu.. cume dia pelik sikit, dia tak suke main ngan kucing.. dia suke main ngan ayam. tapi ayam2 takut ngan dia sebab dia beso sangat... sekarang tommy duk umah mak sebab kat umah sini x leh bela kucing... x pe la bole buat kawan mak dan abah.. rindu kat tommy....
 

rajin kan???

merajuk sbb kene marah lepas tumpahkan susu

perut da kenyang, tido la...

tolong saye
 
dushhh!!!!

teddy tommy

tatih..

sopan jek

penat sangat la ni..































2 comments:

  1. tomey nye...rasa nk cubit2..hhuhu

    ReplyDelete
  2. time kacih... mmg selalu kene cubit ngan anak sedara akk dia nih...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...